Recycling

help_sew

Alex még hónapokkal ezelőtt odaadta nekem egy farmerját. Eredetileg javításra: elnyűtte a sok bringázás és lett rajta egy randa nagy lyuk. Én ugyan megtettem minden tisztességes hobbivarrónőtől elvárhatót, azaz bestoppoltam a lyukat, de a nadrág gazdája elégedetlen volt az eredménnyel, így a nadrágot megkaptam még egyszer. Ezúttal már szabad felhasználásra.

Tökéletesen meg is feledkeztem róla, mint minden dirib-darab anyagról, ami bekerül a Nagy Anyagtároló Láda szüllyesztőjébe. Egészen tegnapig.

Tegnap ugyan is, hogy elüssem az időt, húsvéti dekorációt terveztem varrni. Mivel a google a barátom, meg is kérdeztem, hogy mit szól ahhoz, hogy ‘easter bunny pattern’. És hát a google nagyon jó barát, a sok szupergiccses és romantikus nyusziminta mellé kidobta nekem ezt is. Igencsak megtetszett.

Bár határozottan nem falra-akasztom-deszép dekoráció, nekem kapásból a születendő fiam jutott eszembe, hogy jajjmár, hát milyen cuki lenne már, ha a kedvenc nyuszija pont olyan lenne, amit én csináltam neki. Aztán eszembe jutott erről, hpgy dehát ő nagybetűs FÉRFI lesz, nem adhatok neki mindenféle habos babos nyuszikát a kezébe.

És ekkor ugrott be a farmer. Mert a farmeranyag menő, férfias játékot varázsol az még egy pónilóból is (oké, ez a kijelentés még bizonyításra vár…) Szóval elővettem a szóban forgó nadrágot, ollót, tűt, cérnát és varrógépet, és addig küzdöttem, míg nyúl lett a nyúlból.

Igen büszke voltam magamra, de miután a honlapon nem csak a nyulat találtam, hanem ezt a szörnyet is, nem nyughattam. Főleg, miután a nyúlnál kiderült, hogy ez a méret nem farmeranyagra van optimalizálva, még tökéletesíteni kell, én pedig meg akartam csinálni a Tökéletes Újrafelhasználtfarmer Puhafigurát.

Így hát ma reggel újra neki láttam. Ezúttal már én csináltam hozzá a szabásmintát, válogattam a színeket. És miután mégiscsak fiú lesz a leendő tulajdonosa, nem hagyhattam szívecskésen: zsebeket kapott, a zsebekbe pedig szerszámokat (mini szürke filc szerszámok! csavarhúzó! csavarkulcs! és KOMBINÁLTFOGÓ!!!!)

hmm...

Ugye, milyen cukik lettek?

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

